duminică, 3 iunie 2012

Orele de atelier.

     Orele de atelier insemnau pentru noi relaxare. Faceam practica la atelierul de strungarie, sa devin strungar desavarsit :D. Aveam un maistru care statea pe aceasi strada cu mine, un om de milioane.
    Cu ce incepea programul nostru : explicatii despre masinaria aia mare de fier, la care puteam face diferite piese,  invatam sa masuram cu sublerul, pileam piese, am vazut pentru prima data cum se face un filet, dar specializarea era facutul de  flecuri :D, ma simteam ca in Liceenii, venea pauza in care incingeam o partida de fotbal sau jucam septica pe perechi, nu fumam, nu saream gardul sa ne luam bautura, nu stiam ce sunt etnobotanicele, ptiu ce inapoiati mai eram :)), am invatat sa completez si integrame, ce copilarie, ce adolescenta; ca daca le-as zice celor de acum "copii" s-ar uita chioras la mine (am zis unor fete de clasa a 9 a , copii si s-au uitat la mine ca la alien raspunzand :copii, ma scuzati femeilor:)) ). Imaginea spune totul.

Un comentariu:

  1. dragut postul tau; mi-ai adus in gand anii orelor de atelier, ani in care "asteptam sa cresc mare, sa pot face ce vreau...iar acum...mi-as da jumate din viata mea pentru a retrai acele clipe"...

    RăspundețiȘtergere